איך מתגרשים בצורה נכונה?

גירושין הוא תהליך קשה עבור כל אחד, אך ניתן להקל בהרבה על ידי ביצוע כמה צעדים פשוטים.

ראשית, עליך לפנות לעורך הדין שלך ולבקש ממנו להכין את המסמכים הדרושים לתיק שלך. השלב הבא הוא להבין איזה סוג של הסדר משמורת תרצה. השלב האחרון הוא להתגרש.

כדי להפוך את התהליך הזה לפחות קשה, השתדלו לא להסתבך בפרטי הליך הגירושין שלכם.

אתר זה נועד בעיקר לספק מידע כיצד להתגרש בבריטניה. האתר מספק עדויות משפטיות, סקירה כללית של הליך הגירושין ורשימות עורכי דין בלונדון.

ממשלת בריטניה הקימה את פרויקט Divorce Online כדי לפשט את תהליך הגירושין עבור אנשים שאינם מיוצגים על ידי עורכי דין. זהו אתר אינטרנט שבו אתה יכול למלא את כל המידע שלך, אשר יישלח לאחר מכן לעורך הדין שלך לאחר שתסכים על כך איתם.

אם אתם מחפשים דרך לצאת מהנישואים, אבל לא רוצים להרוס את מערכת היחסים שלכם עם בן/בת הזוג או לנקוט באמצעים דרסטיים כמו פגיעה פיזית בעצמכם או בהם – ישנן אפשרויות רבות שתוכלו לבדוק. אפשרויות אלו כוללות מפגשי טיפול, מפגשי גישור ופגישות ייעוץ. גישות אלו פועלות בצורה הטובה ביותר כאשר שני הצדדים מסכימים לכך

גירושין הם אחד מאירועי החיים הקשים והכואבים ביותר שאנו יכולים לעבור. התהליך אינו קל ואנחנו צריכים לסמוך על אחרים לעזרה.

חלק זה מציע עצות כיצד להתגרש בצורה נעימה. ניתן להפוך גירושין לנסבלים יותר אם נבין את הצעדים שצריך לנקוט וכיצד להכין את עצמנו.

הליך הגירושין עלול להיות מסובך ולא פעם קיימת מחלוקת בין בני הזוג המתגרשים לגבי אופן חלוקת הרכוש.

תהליך חלוקת הרכוש עלול להיות מלחיץ הן עבור בני הזוג המתגרשים והן עבור ילדיהם. חשוב לוודא שכל הסכם חלוקת רכוש יכלול מסמך משפטי המתאר מה יקרה בעתיד עם הרכוש הניתן לחלוקה במידה ואחד מבני הזוג ימות או יאבד כושר.

בחלק זה נדבר על מה הופך קופירייטר טוב מנקודת מבט של מעסיק ומנקודת מבט של עובד פוטנציאלי. נתאר גם כמה דרכים לשפר את כישורי הכתיבה שלך, כמו גם כמה משאבים למי שרוצה להיכנס לתחום זה.

גירושין הוא תהליך קשה שעלול לדרוש זמן רב ויקר. דיני הגירושין משתנה ממדינה למדינה ולעיתים אף מאזור לאזור.

אופן חלוקת הרכוש בין מתגרשים תלוי בסוג הרכוש, משך הנישואין והאם מדובר בילדים.

ישנן שלוש דרכים אפשריות לחלוקת רכוש:

1) שווה בשווה: אם אין הסכמה בין שני הצדדים, השופט יחלק את הנכסים בצורה שווה ככל האפשר.

2) משביע רצון בלבד: נקרא גם חוק "מבוסס אשמה", זה מחייב צד אחד להוכיח שהוא סיפק יותר ממחצית מהתמיכה לבן/בת הזוג שלו במהלך הנישואין

3) שוויוני: זה מחלק רכוש באופן ששני הצדדים רואים כהוגן.

צוות מדיהליין

צוות מדיהליין

צוות כותבים שמכירים את האינטרנט מכל צד אפשרי, מה שמאפשר לנו לשתף ולספר על כל הדברים המעניינים ביותר בתחומים שונים בעולמות הלייפסטייל על הצד הטוב והמעניין ביותר.

מי עומד מאחורי מדיהליין

צוות כותבים שמכירים את האינטרנט מכל צד אפשרי, מה שמאפשר לנו לשתף ולספר על כל הדברים המעניינים ביותר בתחומים שונים בעולמות הלייפסטייל על הצד הטוב והמעניין ביותר.

פוסטים אחרונים

הרשמה לניוזלטר שלנו

אנחנו לא שולחים ספאם, רק דברים מעניינים. נשבעים.