איך לטייל באירופה בחורף

אירופה היא היבשת השנייה בגודלה בעולם ומציעה מגוון אתרי תיירות נהדרים. הזמן הטוב ביותר לטייל שם הוא בחודשי הקיץ, אבל אם אתם מחפשים הרפתקה, טיול בחורף יכול להיות משתלם לא פחות.

זה אולי מפתה להישאר בבית כדי להימנע מהקור, אבל ישנן דרכים רבות לחוות את היופי של אירופה במהלך החורף. המשך לקרוא כדי לגלות עוד על איך אתה יכול לטייל באירופה במהלך החורף!

טיול בחורף יכול להיות חוויה קרירה, אבל זה לא חייב להיות. אם תדעו את 3 הדברים האלה מראש, תהיו מוכנים למזג האוויר הקר ותזכו לחופשת החורף הטובה ביותר אי פעם!

-ארזי את הבגדים הכי כבדים שלך – גם אם הם לא בהכרח מייצגים את הסגנון או האישיות שלך. מעילים כבדים, סוודרים, מגפיים כולם נחוצים כדי להישאר חם באירופה במהלך החורף.

-הזמינו טיסת לילה – זה פחות טרחה מאשר לנסוע עם עיכובים בטיסות קצרות. לבלות את הלילה גם נוחה יותר בהתחשב בכך ששדות התעופה בדרך כלל חמים יותר מהטמפרטורה החיצונית בחודשי החורף.

-שהייה במקומות אירוח עם חימום – לא כל המלונות מספקים זאת ולכן חשוב לבדוק מראש. תלוי לאן אתה הולך, זה עשוי להיות אומר

יש אנשים שמעדיפים להימנע מההמונים וליהנות מהחורף באירופה. הנה כמה טיפים וטריקים איך לטייל באירופה בחורף:

– ללבוש שכבות, לא להתלבש יתר על המידה: יכול להיות די קר וסוער בחורף אז טוב להתלבש כראוי. אבל לעולם אל תחמם יתר על המידה! אם מתחמם, הסר שכבה או שתיים.

– השתמשו בתחבורה ציבורית: התחבורה הציבורית בדרך כלל זולה יותר מהשכרת רכב ומאפשרת לכם להתנייד מבלי לדאוג לנהיגה. אם נוסעים עם קבוצה, שקול לפצל את עלות המונית או הנסיעה ב-Uber בין חברי המפלגה.

– הזמינו מוקדם: אולי זה נראה מפתה לחכות לרגע האחרון, אבל זה עשוי להיות יקר יותר אם המלונות עומדים בתפוסה מכיוון שאנשים רבים נוסעים בתקופה זו של השנה.

במאמר זה, אני רוצה לספר לכם על המקומות הטובים ביותר באירופה לבקר בהם בחורף.

צרפת היא מדינה מפורסמת בזכות החורפים שלה. יש לה קו חוף ארוך של האוקיינוס האטלנטי וחופי הים התיכון שלה, המקנים לה אקלים מתון יותר ממדינות אירופה אחרות.

האלפים הצרפתיים פופולריים גם בקרב תיירים מכיוון שהם מספקים הזדמנויות לסקי וסנובורד, כמו גם לחוות את היופי של ההרים המכוסים בשלג.

בריטניה הגדולה היא עוד מדינה נהדרת לבקר בה בחורף מכיוון שהיא ממוקמת על חוף הים הצפוני והתעלה עם רוחות ים קרירות מעל המים מה שהופך את החורף לנסבל יותר.

בספרד יש גם עונת חורף שממנה נהנים תיירים רבים בגלל הטמפרטורות המתונות ומזג האוויר השמשי שהופכים אותה ליעד אידיאלי למי שרוצה לברוח מהקור

צרפת היא יעד פופולרי במהלך החורף באירופה. אתה יכול ליהנות מסקי, סנובורד, או אפילו יין חם טעים תוך לגימת שוקו חם בשאנז אליזה. לצרפת יש הרבה ערים מעניינות לחקור כמו פריז, טולוז, ליון וניס.

אוסטריה היא גם מדינה נהדרת לבקר בה בחורף באירופה עם אתרי הסקי המפורסמים שלה. אתה יכול לחוות סקי על המדרונות שלהם או לתהות ברחבי וינה ולהתפעל משווקי חג המולד ברחובות.

ישנן מדינות רבות שתוכלו לחקור בחורף באירופה. אתה יכול לבחור מתוך מגוון יעדים יוקרתיים או תקציביים עם אטרקציות תרבותיות וטבע עצומות.

אבל אם אינך בטוח באיזה מהם לבקר, הנה רשימה של כמה מהמקומות המרהיבים ביותר ללכת אליהם בחורף:

1) אוסטריה: זוהי מדינה עם נופים מהפנטים ובה נמצאים כמה מאתרי הסקי היפים ביותר באירופה, כמו צל אם זי.

2) שוויץ: ישנם למעלה מ-300 מסלולים לגולשי סקי וסנובורד ברחבי אתרי הסקי הגדולים במדינה, כמו ורבייר.

3) צרפת: לצרפת יש יותר מ-600 קילומטרים של מסלולים בהרי האלפים, מה שהופך אותה לאחד המקומות הטובים ביותר לעשות בהם סקי בחורף.

צוות מדיהליין

צוות מדיהליין

צוות כותבים שמכירים את האינטרנט מכל צד אפשרי, מה שמאפשר לנו לשתף ולספר על כל הדברים המעניינים ביותר בתחומים שונים בעולמות הלייפסטייל על הצד הטוב והמעניין ביותר.

מי עומד מאחורי מדיהליין

צוות כותבים שמכירים את האינטרנט מכל צד אפשרי, מה שמאפשר לנו לשתף ולספר על כל הדברים המעניינים ביותר בתחומים שונים בעולמות הלייפסטייל על הצד הטוב והמעניין ביותר.

פוסטים אחרונים

הרשמה לניוזלטר שלנו

אנחנו לא שולחים ספאם, רק דברים מעניינים. נשבעים.