איך להתכונן לראיון עבודה

ראיונות עבודה יכולים להיות חוויה מורטת עצבים, אבל הם לא צריכים להיות. הנה כמה טיפים שיעזרו לך לשים את כף הרגל שלך קדימה.

1) ערכו את המחקר שלכם על החברה והתפקיד אליו אתם מגישים מועמדות

2) עמדו בזמנים והתלבשו כראוי, כפי שהייתם עושים בעבודה

3) הכינו רשימה של שאלות שיש לשאול על החברה והתפקיד

4) היו מוכנים לענות על שאלות קשות בביטחון

יש הרבה דברים שיכולים לקרות במהלך ראיון עבודה. חלקם הולכים טוב, אחרים פחות. בסופו של דבר, המראיין יחליט או יעסיק אותך או לא על סמך מה שהוא חושב עליך בכללותו.

כמה שאלות שמראיין עשוי לשאול אותך הן: מה אתה רוצה מהקריירה שלך? מה היו ההישגים הגדולים ביותר שלך עד כה? כאן חשוב לחשוב מדוע נשאלות השאלות הללו וכיצד הן מתקשרות לצרכי החברה לפני שאתם עונים.

הכנה היא המפתח לכל ראיון והיא תעזור לכם להיות מוכנים לכל שאלה.

להלן מספר טיפים כיצד להתכונן לראיון:

-חקור את החברה ולדעת מה הם עושים.

-גלה על המחלקה שלהם ואיזה כישורים הם מחפשים.

-בדוק את קורות החיים שלך ושפר אותם עם מילות מפתח הקשורות למשרה הרצויה על מנת להגדיל את הסיכויים שלך להתקבל לעבודה.

-וודא שיש לך רשימה של שאלות למקרה שישאלו אותך משהו אחר במהלך הראיון.

יש הרבה שאלות שונות שיכולות לעלות בראיון עבודה. אבל כמה מהנפוצים ביותר הם:

  • מה הכוח הכי גדול שלך?
  • מהי החולשה הכי גדולה שלך?
  • מה מניע אותך לעבוד קשה?
  • למה עזבת את התפקיד האחרון שלך?

מראיינים עשויים גם לשאול מועמדים לגבי השכר הנוכחי שלהם. הם עשויים גם לבקש מהמועמדים לספק כל מידע אחר, כגון הפניות או פורמט זמינות, שהם צריכים כדי לקבל החלטה.

ראיונות הם דרך מצוינת עבור חברה לגלות על אדם. הם גם דרך מצוינת למועמדים להבין אם החברה מתאימה להם.

בראיון, סביר להניח שהמראיין ישאל שאלות מהקורות חיים של המועמד וכן שאלות על מה שהוא יודע על החברה. מראיינים עשויים גם לשאול על סגנון ניהול וכיצד אתה עובד בקבוצות, נקודות החוזק והחולשה שלך, או אפילו ציפיות השכר שלך.

מראיינים עשויים לשאול אותך שאלות ספציפיות הקשורות לכישורים שהם צריכים אצל העובדים שלהם, אבל יש גם שאלות מסוימות שתמיד עולות בראיונות, לא משנה לאן אתה הולך.

השאלות שחברות בדרך כלל שואלות הן לא רק לגבי הכישורים שלך, אלא גם לגבי האישיות שלך. לדוגמה, "יש לך שאלות אליי?" שאלה זו נועדה לוודא שהמועמד מעורב ויש לו רמה מסוימת של עניין בתפקיד. שאלה נפוצה נוספת היא "מהן ציפיות השכר שלך?"

ישנן גם שאלות ספציפיות הנוגעות לחברה. כשאתה מראיין במשרד פרסום, למשל, אתה עשוי להישאל איך היית מטפל בלקוח שרוצה משהו שמפר נורמות אתיות או אם אתה חושב שחשוב שהמודעה תהיה מבדרת.

התשובות שלך יעזרו להם להבין איזה סוג של אדם הם רוצים בצוות שלהם!

פעמים רבות, ראיונות עבודה הם ארוכים ומייגעים הן עבור המעסיק והן עבור המועמד. יש הרבה היבטים בראיון שיכול להיות קשה לעקוב אחריהם. הדבר החשוב ביותר לזכור הוא לשים לב במהלך הראיון כדי שתוכלו לסכם אותו בהמשך.

רישום הערות בראיון עבודה הוא אחת הדרכים לסכם את הנדון. אתה יכול גם לבקש רשות מהמראיין שלך לצלם תמונות או וידאו, אם הם רוצים. זה ייתן לך יותר זמן לחשוב על מה נדון כשתחזור הביתה לאחר הראיון. דרך נוספת היא על ידי כתיבת רשימה של שאלות שנשאלו במהלך הראיון לפני היציאה, מה שיקל עליך או על המראיין שלך כשאתה מנסה להיזכר במידע.

צוות מדיהליין

צוות מדיהליין

צוות כותבים שמכירים את האינטרנט מכל צד אפשרי, מה שמאפשר לנו לשתף ולספר על כל הדברים המעניינים ביותר בתחומים שונים בעולמות הלייפסטייל על הצד הטוב והמעניין ביותר.

מי עומד מאחורי מדיהליין

צוות כותבים שמכירים את האינטרנט מכל צד אפשרי, מה שמאפשר לנו לשתף ולספר על כל הדברים המעניינים ביותר בתחומים שונים בעולמות הלייפסטייל על הצד הטוב והמעניין ביותר.

פוסטים אחרונים

הרשמה לניוזלטר שלנו

אנחנו לא שולחים ספאם, רק דברים מעניינים. נשבעים.