איך להישאר בריאים בחורף

זו העונה של הצטננות, שפעת וכל מיני וירוסים. שמירה על בריאות בחורף אינה משימה קלה.

יש כמה דרכים פשוטות לשמור על בריאות בחורף.

קודם כל, חשוב לדאוג למערכת החיסונית שלך. אז, אתה צריך לאכול יותר פירות וירקות במהלך תקופה זו.

חוץ מזה, רצוי להימנע מנסיעה בשעות העומס או עם קהל. כדאי גם לכסות את עצמך בצעיף או ללבוש מסכה כשאתה ברחוב.

המפתח לשמירה על בריאות בחורף הוא להגן על הגוף מפני הקור והיובש.

כמה גורמים המשפיעים על בריאותנו בחורף הם: שינויים באקלים, צריכת מזון ומים, וגם מחלות עונתיות. כידוע, החורף יכול להיות לעתים קרובות מאוד קר ויבש, מה שעלול להוביל למערכת חיסונית מוחלשת. אבל אנחנו לא צריכים לדאוג! הנה כמה טיפים פשוטים כיצד לשמור על בריאות:

– לשתות הרבה נוזלים

– ללבוש בגדים מתאימים

– לטפל בעור שלך

– להתאמן באופן קבוע

– להגן על עצמך כדי לא להירטב ולהצטנן

אלו הם 3 העצות המובילות שחיוניות לשמירה על בריאות החורף הזה.

1. הישארו לחות – שתו מים לעתים קרובות ושתו מספיק נוזלים, אין דבר מרענן יותר מכוס מים קרה ונעימה כדי לקרר אתכם במהלך החודשים החמים הללו.

2. אכלו טוב – כולנו יודעים שבמהלך החורף יש פחות אור יום ואנרגיה, אז הקפידו לכלול יותר חלבון, סידן, ויטמין D וויטמין C בתזונה כדי לשמור על הבריאות.

3. ללבוש שכבות – יהיה לך קר מהרגיל ולכן חשוב ללבוש שכבות שיחממו אותך אך עדיין יאפשרו לעור שלך לנשום שכן עלולה להיות עלייה בלחות באוויר בגלל חילופי העונות שיכולים להוביל לעור גירויים אם לא מטפלים בהם כראוי. 4. התחל לפעול –

חשוב לשמור על בריאות בחורף כי זו התקופה הקרה ביותר בשנה. חוץ מזה, יש לנו יותר הזדמנויות לחלות מאשר בעונות אחרות.

אתה צריך לאגד לפני שאתה יוצא, להישאר לחות ולאכול מזון חם. אבל זכור גם שלחלק מהאנשים עשויים להיות מצבים בריאותיים מסוימים הדורשים תשומת לב מיוחדת במהלך החורף.

החורף הוא התקופה בשנה שבה קשה יותר להישאר בריא. זה הופך להיות קשה יותר להתרחק מהרגלים רעים, כמו שתיית אלכוהול ואכילת מזון לא בריא.

כמה מהדברים החשובים ביותר שתוכלו לעשות בחורף הזה כדי להישאר בריאים הם:

– קבל חיסון נגד שפעת לפני תחילת החורף.

– אכלו תזונה בריאה עם הרבה ירקות ופירות.

– מצא תחביב או פעילות גופנית שאתה נהנה לעשות.

החורף הקר הוא הזמן הגרוע ביותר לחלות. אבל יש הרבה דברים שאתה יכול לעשות כדי להישאר בריאים בחורף. אחת מהן היא חיסון נגד שפעת. נוסף הוא לשטוף ידיים בסבון במשך 20 שניות לפני הבישול, לאחר שימוש בשירותים או החלפת חיתול ולפני אכילה או הכנת אוכל. כדאי גם להתרחק מכל מי שעלול להיות חולה ולא להשתמש בכוסות או כלים משותפים.

הישארו חמימים: חשוב לשמור על בריאות בעונת החורף, לכן הקפידו ללבוש בגדים חמים יותר, לשתות הרבה נוזלים ולישון מספיק.

אכלו טוב: אחת הסיבות העיקריות לכך שאנשים חולים בחורף היא בגלל שהם לא אוכלים טוב. ודא שיש לך מספיק חומרים מזינים בתזונה שלך על ידי אכילת מזונות עשירים בויטמין C ו-B12.

התאמן בשפע: נסו לשמור על פעילות בזמן הזה על ידי הליכה מהירה בחוץ כל יום או סתם לצאת לריצה בתוך הבית. זה יעזור לך להישאר בכושר ובריא למרות תנאי מזג האוויר בחוץ.

צוות מדיהליין

צוות מדיהליין

צוות כותבים שמכירים את האינטרנט מכל צד אפשרי, מה שמאפשר לנו לשתף ולספר על כל הדברים המעניינים ביותר בתחומים שונים בעולמות הלייפסטייל על הצד הטוב והמעניין ביותר.

מי עומד מאחורי מדיהליין

צוות כותבים שמכירים את האינטרנט מכל צד אפשרי, מה שמאפשר לנו לשתף ולספר על כל הדברים המעניינים ביותר בתחומים שונים בעולמות הלייפסטייל על הצד הטוב והמעניין ביותר.

פוסטים אחרונים

הרשמה לניוזלטר שלנו

אנחנו לא שולחים ספאם, רק דברים מעניינים. נשבעים.